Túra a Dera- szurdoknál

2021. júl 26.

Mielőtt meghirdettük volna a túrát, elmentünk hárman Péter, Gábor és én, hogy felmérjük a terepet. Ez egy esős vasárnapon történt. A föld vastagon ráragadt a bakancsunkra, de minket nem lehetett eltántorítani az utunktól. Kerestük a legjobb megoldást, ahol meg lehet majd tartani a meditációkat, és könnyedén tud Gábor is főzni. Hiszen a bográcsot, és a többi hozzá valót is oda kellett vinnünk valahogyan. Sokat nevettünk együtt.

Éppen ez előtt a nap előtt egész éjjel nem aludtam, mert írtam a következő könyvemet a Döntéseinkről. Ez az a könyv, amin egész éjjel dolgoztam. Gábor nagyon kedvesen felajánlotta, viszi a hátizsákomat. Ő tudta hogy éjjel nem aludtam. Mégis hősiesen helyt álltam a túrán. Ugyan úgy legyalogoltam a 8 km- t, mint a többiek.

Gábor felajánlotta, viszi a hátizsákomat, mert látta nagyon nehezen boldogulok a sárkupaccal a lábamon. Hiszen ezt mondtam is Nekik. Először visszautasítottam. Majd Gábor erre elmondta, amikor egy nő visszautasítja a segítséget, akkor nem csak a nőiességet utasítja vissza, hanem a férfi segítségét is. Ilyenkor, amikor a férfi felajánlja, és a nő elfogadja a segítséget, azzal a férfi férfiasságát, és a saját nőiességét is erősíti. Ezért hát úgy döntöttem, mégis elfogadom ezt a segítséget.

Így már sokkal könnyebb volt az út.
Elmentünk a forráshoz is, ahol teletöltöttük a kulacsainkat forrásvízzel. Ez már teljesen más ízű volt, mint előtte a csapvíz, vagy a palackos víz. Jókat nevettünk is.

A fiúk kerestek egy olyan utat, amire ki volt írva, hogy veszélyes. Mind addig nem is volt vele problémám, amíg egy leszakadt hídon kellett volna áthaladni a továbbjutás érdekében. Ekkor kiböktem, keressünk új utat. Hiszen akik jönnek, nem biztos, hogy a mélység, és a híd állapota miatt biztonságban éreznék magukat. Így is tettünk. Visszafordultunk, és találtunk egy másik utat.

Állva tartottam meg a Földdel való kapcsolódás meditációját is, és a Búvó patak meditációt is.
Ezen a napon nem játszottunk az önismereti kártyákkal.
Eleredt az eső. Az esőkabát seítségével nem áztunk meg. Jó volt mégis ez az út. Közelebb hozta a csapatot.

Hogyan áll fel a padlóról, és maradj talpon!